Polícia ma kontaktovala, že veci boli zaistené. V priebehu 20 minút ma však kontaktovali z polície znova, že ukradnuté veci si hneď vyzdvihnúť nemôžem, pretože mi musia byť vrátené procesným postupom v zmysle Trestného poriadku. Tento postup je taký, že policajt musí vydať uznesenie o vrátení veci, ktoré musí byť právoplatné. Tzn. že toto uznesenie musí byť doručené osobe, ktorej bola vec zaistená a táto osoba má právo podať voči nemu sťažnosť, ktorá má odkladný účinok a teda v prípade, žeby táto osoba podala proti uzneseniu o vrátení veci sťažnosť, tak by sme museli čakať na rozhodnutie prokurátora o sťažnosti a dovtedy by nám polícia vec nemohla vrátiť.
V prípade, že nepodá sťažnosť, tak aj tak musí polícia počkať na márne uplynutie lehoty na jej podanie. Až potom môže tovar vrátiť.
Najrýchlejšou možnosťou je, ak sa osoba oprávnená podať sťažnosť vzdá tohto práva už pri prevzatí uznesenia.
Mal som iba 2 možnosti, čakať na proces, ktorý by trval pri zasielaní Uznesenia poštou 2-3 týždne a až tak by som sa dostal k našim produktom. Druhou alternatívou bolo kontaktovať vodiča, ten však na telefonáty nereagoval.
Cez sociálne siete a verejné telefónne zoznamy sa nám podarilo nájsť číslo na komplica.
Keďže tento pán bol v tomto činne doslova nevinne, tak sa cítil previnilo a okamžite zareagoval. V priebehu hodiny sa s vodičom kamiónu dostavil na Obvodné oddelenie v Humennom podpísať uznesenie o vrátení veci. Následne sme si odcudzený tovar mohli prevziať.
Ani vo sne by ma nenapadlo, že tovar môže byť takto kšeftovaný, čo však môžem pri tejto skúsenosti vyzdvihnúť, že je ťažko predávať tieto produkty na čierno.
Väčšina našich klientov zostáva veľmi skeptických ak im niekto mimo našu firmu predáva produkty značky AUTOGLYM. Klienti majú vo väčšine prípadov neistotu v tom, či sú produkty originálne alebo riedené - pančované.